یافتن بهترین هاست وردپرس برای طراحان سایتی که از وردپرس استفاده میکنند مهم است. اگر به دنبال هاست وردپرس مناسبی برای سایت خود هستید این مطلب میتواند به شما کمک کند تا انتخاب درست تری داشته باشید.

یافتن بهترین هاست وردپرس برای طراحان سایتی که از وردپرس استفاده میکنند مهم است. اگر به دنبال هاست وردپرس مناسبی برای سایت خود هستید این مطلب میتواند به شما کمک کند تا انتخاب درست تری داشته باشید.

راه یافتن اینترنت به تمامی خانه ها سبب شده است بسیاری به اهمیت این فضا پی ببرند و کسب درآمد خود را به این بخش انتقال دهند. لازمه حضور در دنیای اینترنت آشنایی با طراحی سایت است. یکی از مباحث نام آشنا در طراحی سایت، وردپرس است.

وقتی فردی قصد طراحی یک سایتی را دارد، وردپرس جزو راحت ترین و بهترین مسیری است که می تواند انتخاب کند. وردپرس یک سیستم مدیریتی است که با استفاده از آن می توان به راحتی سایت و وبلاگ شخصی را طراحی کرد.

اما در جهت داشتن وردپرسی با عملکرد بالا لازم است از هاست استفاده شود. هاست وردپرس علاوه بر اینکه به قابلیت های وردپرس راحتی و پیشرفتگی را می بخشد، موجب بهینه سازی سرورها نیز می شود.  

 

بهترین هاست وردپرس

چرا انتخاب هاست وردپرس مهم است؟

همانطور که می دانیم برای وردپرس می توان هم از هاست های معمولی استفاده کرد و هم از هاست های وردپرس اما باید دانست که تفاوت این دو در چه چیزی است.

با نصب هاست وردپرس می توان با یک کلیک وردپرس را نصب کرد و از مزایای دیگر آن قابلیت آپدیت شدن خودکار است. این نوع از هاست تضمین کننده امنیت صفحه است و با استفاده از آن می توان به قالب و افزونه های مورد نیاز به راحتی دسترسی پیدا کرد. این نوع هاست در مقام مقایسه با هاست های معمولی سرعت بالا و عملکرد بهتری را به کاربر می بخشد. در نهایت می توان گفت اگر چه هزینه مربوط به این نوع از هاست بیش از هاست های معمولی است اما عدم وجود امنیت، سرعت و عملکرد نیز خود به خود هزینه هایی در بر دارد که شاید بالاتر از قیمت هاست های وردپرس باشد. 

نحوه انتخاب بهترین هاست وردپرس 

برای انتخاب یک هاست وردپرس مناسب لازم است با یک سری از ویژگی های آن آشنا بود که در زیر به بخشی از آن اشاره می شود:

1- اولین نکته که هاست را به یک هاست خوب تبدیل می کند فضا و پهنای باند آن است. بسیاری از این نکته غافلند اما باید دانست برای داشتن سایتی پر محتوا لازم است نگرانی برای محدودیت فضا وجود نداشته باشد و این نیاز تنها با هاست با فضا و پهنای باند بالا بر آورده می شود.

2- وجود قابلیت اد کردن دامنه نیز بسیار با اهمیت است زیرا این قابلیت نشان می دهد که یک هاست توانایی پشتیبانی بیش از یک وب سایت را دارد.

3- به علت آنکه ممکن است سرورهای هاست ها دچار مشکل شوند بکاپ گیری مدام باید از قابلیت های یک هاست باشد. پس در هنگام خرید باید به این قابلیت توجه ویژه شود.

4- به کنترل پنل یک هاست باید توجه شود زیرا با استفاده از آن می توان به راحتی اطلاعات موجود در هاست را مدیریت کرد. 

5- پشتیبانی شبانه روز یکی دیگر از لازمه های یک هاست خوب است زیرا در مواقع بحرانی راهنمایی های آنها چاره ساز خواهد بود.

6- قبل از اقدام به خرید باید از امنیت سرورها و مجهز بودن آها به برق ژنراتور و باتری مطمئن شد زیرا قطع شدن سرور به هر دلیلی سبب مختل شدن عملکرد هاست می شود.

7- باید به پکیج ارائه شده توسط شرکتی که از هاست را می خرید دقت شود زیرا گاهی نیاز به خدمات ماهانه وجود دارد که در این صورت لازم است این تضمین از جانب فروشنده داده شود.