خرید سرور اختصاصی یک روزه و یا سرور هفتگی چه مزایایی دارد؟ گاهی نیاز است که یک شرکت خدمات خود را به‌ صورت یک روز و یا یک‌ هفته‌ای در فضای اینترنت قرار دهد. همچنین ممکن است خدمات و فعالیتی را به‌صورت آنلاین انجام دهد و نیاز داشته باشد در ابتدا برای آشنایی با خدمات دهی شرکت هاستینگ نیاز به تست سرور به صورت یک روزه و یا هفتگی را داشته باشد.

 

برای انجام این خدمات شما میتوانید اقدام به خرید سرور اختصاصی مجازی یک روزه و هفتگی نمایید. معمولاً شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات سرور مجازی و سرور اختصاصی پلن های فعالیتی خود را بر اساس حداقل یک ماه قرار می‌دهند اما مجموعه پارسیان میزبان برای رفاه بیشتر مشتریان خود اقدام به راه‌اندازی طرف خرید سرور اختصاصی مجازی یک روزه و هفتگی کرده است. شما می‌توانید بر اساس نیاز خود اقدام به خرید سرور مورد نیاز خود کنید.

 

سرور اختصاصی ارزان قیمت پارسیان میزبان

اگر به دنبال سرور اختصاصی ارزان قیمت اما با کیفیت خوب هستید پارسیان میزبان می‌تواند به شما کمک کند. پارسیان هاست هدف خود را ارائه خدمات با کیفیت و با امنیت بالا در قبال هزینه پایین تر از دیگر شرکتها قرار داده است تا مشتریان بتوانند مدیریت بهتری روی هزینه های خود داشته باشند. ما امنیت سرور و اطلاعات شما را تضمین میکنیم.

 

سرور امن

شما میتوانید با استفاده از این ویژگی ضمن صرفه‌جویی بالا در هزینه‌ها خود از یک سرور و هاست امن نیز بهره‌مند شوید. راهکارهای ارائه‌شده به همراه پلان‌های تجاری در مجموعه پارسیان میزبان می‌تواند به‌راحتی نظر شما در خصوص خرید سرور اختصاصی ارزان قیمت پارسیان میزبان جلب کند. مجموعه پارسیان میزبان به‌صورت مداوم و دوره ای سرورهای خود را بررسی می‌کند و در صورت نیاز سخت افزارهای جدید خریداری میکند تا با جدیدترین استانداردها و بروزترین تنظیمات خدمات ارزنده خود را به شما مشتریان عزیز ارائه دهد.

 

پشتیبانی کارشناسان زبده

استفاده از کارشناسان و متخصصان در زمینه امنیت و راه‌اندازی سرورهای اختصاصی باعث شده است که سرورهای ایجاد شده توسط این مجموعه عملکرد عالی و منظمی از خود داشته باشند. همچنین کارشناسان ما به صورت 24 ساعته آنلاین هستند و در صورت بروز هرگونه مشکل و یا سوال به شما خدمت رسانی میکنند.

میتوانید در قسمت مشتریان، مشتریان وفادار ما طی این سالها را مشاهده کنید. مشتریانی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی، سازمان هواپیمایی کشور، اداره هواشناسی و …سالهاست از پارسیان هاست خدمات میگیرند.مجموعه پارسیان میزبان به‌عنوان ارائه‌دهنده سرورهای اختصاصی به کاربران خود به بیش از دو دهه تجربه در این زمینه توانسته است به‌خوبی نیاز کاربران خو در شناسایی و آن‌ها را برطرف سازد.

 

 اختصاصی مجازی یک روزه - سرور اختصاصی هفتگی

 

مزایای خرید سرور اختصاصی

مزایای سرور اختصاصی بسیار زیاد می‌باشد اما مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:توان پردازشی بالا اگر شما برای کسب ‌وکار خود سایت آنلاین طراحی کنید و با کمپین‌های تبلیغاتی گوناگون کاربران را به سمت سایت خود جذب کنید، با بالا رفتن تعداد کاربران شرایط سرور سایت شما نیز سخت می‌شود. درخواست‌های زیاد نیازمند منابع سخت‌افزاری بالا است و سرورهای اشتراکی از این مزیت‌ها بی‌بهره هستند.

برای جوابگویی بهتر و توان پردازشی بالا شما نیازمند یک سرور اختصاصی هستند که به‌راحتی جوابگوی نیاز کاربران شما باشد. یکی از مزایای سرور اختصاصی توان پردازشی بالای آن می‌باشد.درجه امنیت بالایکی دیگر از مزایای سرور اختصاصی درجه امنیت بالا می‌باشد. سرورهای اختصاصی دارای ویژگی‌های امنیتی بسیار بالا بوده و امنیت سایت شما در برابر حملات و ویروس‌های مخرب تأمین می‌کند.

دسترسی کامل یکی دیگر از مزایای سرور اختصاصی امنیت کامل آن است. در واقع شما دسترسی کامل به ‌صورت administrator به این سرور را خواهید داشت و شما می‌توانید نرم‌افزارها و موارد امنیتی موردنیاز خود را به‌راحتی نصب و پیاده‌سازی کنید.عملکرد عالیسرورهای اختصاصی بهترین عملکرد را در بین سرورهای هاست دارا می‌باشند. در سرور اختصاصی پهنای باند به‌صورت نامحدود در خدمت شما قرار می‌گیرد. هیچ‌یک از منابع سخت‌افزاری سرور شما بین دیگر مشتری به اشتراک گذاشته نمی‌شود و درنتیجه سرعت سرور شما پایین نخواهد آمد.