• هاست قیمت مناسب
الزامی‌شدن تصدیق ایمیل در ثبت و انتقال و تغییراطلاعات دامنه با پسوند(TLD) بین‌المللی (com,org,net,info,...) ثبت‌شده توسط Onlinenic

باتوجه به تغییرات اعمال شده توسط  شرکت Onlinenic، تصدیق ایمیل مالک دامنه در هنگام ثبت، انتقال و تغییر اطلاعات دامنه ( نام، نام خانوادگی، ایمیل)  الزامی است و در صورت عدم انجام اینکار توسط مالک دامنه،  دامنه غیرفعال (Suspend)  می‌گردد.

چنانچه شما مالک دامنه ای هستید که  ثبت دامنه آن توسط شرکت آنلاین نیک انجام شده‌است لطفا مراحل زیر را جهت تصدیق ایمیل خود انجام‌دهید:

  1. ایمیلی که در اطلاعات دامنه وارد‌کرده اید را چک‌کنید اگر ایمیلی با عنوان IMPORTANT! Verify your contact information for DOMAIN از parsianhost دریافت کرده‌اید، بر روی لینکی که داخل ایمیل وجود دارد کلیک کنید.
  2. پس از کلیک بر روی لینک فوق پیغام انجام موفق Whois Email Verification مشاهده می گردد و این به آن معنی است که تصدیق ایمیل انجام شده است.

چنانچه ایمیل مربوط به تصدیق اطلاعات را دریافت نکرده‌اید،  ابتدا به ناحیه کاربری بخش دامنه های من  مراجعه کنید و از درستی آدرس ایمیل خود اطمینان حاصل‌کنید؛ سپس تیکتی به بخش پشتیبانی فنی ارسال نمایید تا نسبت به ارسال مجدد ایمیل اقدام کنند.