مزایای سرور اختصاصی بسیار زیاد میباشد. سرور اختصاصی از جمله خدمات پارسیان هاست است که از جمله مزایای آن عبارت است از:

1. توان پردازشی بالا

اگر شما برای کسب‌وکار خود سایت آنلاین طراحی کنید و با کمپین‌های تبلیغاتی گوناگون کاربران را به سمت سایت خود جذب کنید، با بالا رفتن تعداد کاربران شرایط سرور سایت شما نیز سخت می‌شود. درخواست‌های زیاد نیازمند منابع سخت‌افزاری بالا است و سرورهای اشتراکی از این مزیت‌ها بی‌بهره هستند. برای جوابگویی بهتر و توان پردازشی بالا شما نیازمند یک سرور اختصاصی هستند که به‌راحتی جوابگوی نیاز کاربران شما باشد. یکی از مزایای سرور اختصاصی توان پردازشی بالای آن می‌باشد.

2. درجه امنیت بالا

 

یکی دیگر از مزایای سرور اختصاصی درجه امنیت بالا می‌باشد. سرورهای اختصاصی دارای ویژگی‌های امنیتی بسیار بالا بوده و امنیت سایت شما در برابر حملات و ویروس‌های مخرب تأمین می‌کند.

3. دسترسی کامل

 

یکی دیگر از مزایای سرور اختصاصی امنیت کامل آن است. درواقع شما دسترسی کامل به‌صورت administrator به این سرور را خواهید داشت و شما می‌توانید نرم‌افزارها و موارد امنیتی موردنیاز خود را به‌راحتی نصب و پیاده‌سازی کنید.

 

4. عملکرد عالی

 

سرورهای اختصاصی بهترین عملکرد را در بین سرورهای هاست دارا می‌باشند. در سرور اختصاصی پهنای باند به‌صورت نامحدود در خدمت شما قرار می‌گیرد. هیچ‌یک از منابع سخت‌افزاری سرور شما بین دیگر مشتری به اشتراک گذاشته نمی‌شود و درنتیجه سرعت سرور شما پایین نخواهد آمد.

 

 

 

سرور اختصاصی ارزان قیمت پارسیان میزبان

 

سرور اختصاصی پارسیان هاست در مقابل خدماتی که شما دریافت میکنید نسبت به باقی شرکت ها از قیمت ارزان تر و مناسب تری برخوردار است. این در حالی است که پارسیان هاست تیم کارشناسان خود در زمینه پشتیبانی و امنیت را سالهاست که به صورت شبانه روزی در خدمت مشتریان عزیز قرار داده است. این سرور ارزان قیمت پارسیان میزبان می‌تواند به‌راحتی امنیت هاست و اطلاعات شما را برآورده کند. شما میتوانید با استفاده از این ویژگی ضمن صرفه‌جویی بالا در هزینه‌ها خود از یک سرور و هاست امن نیز بهره‌مند شوید. راهکارهای ارائه‌شده به همراه پلان‌های تجاری در مجموعه پارسیان میزبان می‌تواند به‌راحتی نظر شما در خصوص خرید سرور اختصاصی ارزان قیمت پارسیان میزبان جلب کند.

مجموعه پارسیان میزبان به‌صورت مداوم و دوره سرورهای خود را بررسی می‌کند تا با جدیدترین استانداردها و بروزترین تنظیمات خدمات ارزنده خود را به شما مشتریان عزیز ارائه دهد. استفاده از کارشناسان و متخصصان در زمینه امنیت و راه‌اندازی سرورهای اختصاصی باعث شده است که سرورهای ایجادشده توسط این مجموعه عملکرد عالی و منظمی از خود داشته باشند.

مجموعه پارسیان میزبان به‌عنوان ارائه‌دهنده سرورهای اختصاصی به کاربران خود به بیش از دو دهه تجربه در این زمینه توانسته است به‌خوبی نیاز کاربران خو در شناسایی و آن‌ها را برطرف سازد.

 

 

 

خرید سرور اختصاصی مجازی یک روزه و هفتگی

 

گاهی نیاز است که یک شرکت خدمات خود را به‌صورت یک روز و یا یک‌هفته ‌ای در فضای اینترنت قرار دهد. همچنین ممکن است خدمات و فعالیتی را به‌صورت آنلاین انجام دهد. برای انجام این خدمات گاهی نیاز است که شما اقدام به خرید سرور اختصاصی مجازی یک روزه و هفتگی نمایید.

 

 

 معمولاً شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات سرور مجازی و سرور اختصاصی پلن های فعالیتی خود را بر اساس حداقل یک ماه قرار می‌دهند اما مجموعه پارسیان میزبان برای رفاه بیشتر مشتریان خود اقدام به راه‌اندازی طرف خرید سرور اختصاصی مجازی یک روزه و هفتگی کرده است. شما می‌توانید بر اساس نیاز خود اقدام به خرید سرور موردنیاز خود کنید.