در این مقاله سعی بر این داریم تا بهترین، پرکاربردترین و پربازدیدترین سایت ها را در زمینه های فیلم ، ورزشی ، خبری ، اجتماعی و مجله اینترنتی ، وبلاگ نویسی ، فروشگاهی ، کامپیوتر و فناوری اطلاعات و کاربردی برای شما جمع آوری کنیم تا بتوانید به راحتی در زمینه مورد نظر خودتان بهترین سایت های موجود فارسی زبان را بیابید. توجه داشته باشید این مقاله در تاریخ 96/06/06 به روزرسانی شده و در به روزرسانی های بعدی شاهد سایت های محبوب بیشتری خواهید بود.

اینترنت یک مکان بزرگ پر از مطالب و مقالات گوناگون است. بیش از یک بیلیون سایت هم اکنون در حال فعالیت و محتواگذاری هستند. با این روند که تمامی سایت ها در محیط اینترنت  همواره درحال تغییر می باشند، تشخیص بهترین سایت و بهترین منبع اطلاعات و محتواگذاری در کل اینترنت کاری بسیار سخت است.ما برای راحتتر شدن کارها اقدام به جمع آوری و معرفی برخی از مهم ترین و پربازدیدترین سایت های ایرانی در موضوعات مختلف کردیم.سایت هایی که ما در این لیست جمع آوری می کنیم، از نظر ما جزو پرکاربردترین و پربازدیدترین سایت ها هستند که شما می توانید از طریق آنها به هر آنچه که نیاز دارید دسترسی داشته باشید.در گذشت زمان امکان دارد برخی از سایت ها طرفداران خود را از دست بدهند و یا سایت های جدیدی ایجاد شوند که بسیار پرکاربرد و پرطرفدار باشند. به همین دلیل توصیه می کنیم این مقاله را دنبال کنید تا در جریان تغییرات این لیست یاشید.
دسته بندی سایت ها
فیلم ، ورزشی ، خبری ، اجتماعی و مجله اینترنتی ،  وبلاگ نویسی ، فروشگاهی ، کامپیوتر و فناوری اطلاعات، کاربردی

فیلم

 

Aparat.com

آپارات بزرگترین سایت فارسی زبان مشاهده آنلاین فیلم و ویدوئو است. در آپارات شما قادر خواهید بود ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و ویدئوهای دیگران را نیز مشاهده کنید. در این سایت شبکه های تلویزیونی نیز به صورت زنده پخش می شوند.

Telewebion.com

پخش زنده و آرشیو رایگان محتوای صدا و سیما و کلیه برنامه ها و سریال های جذاب، خندوانه، برنامه نود، سریال ها و…

Namasha.com

نماشا سرویس رایگان اشتراک ویدیو می باشد. شما در نماشا می توانید به تماشای ویدئو و فیلم های مورد علاقه خود بنشینید و یا ویدئوی تولیدی خود را آپلود کنید.


ورزشی


Varzesh3.com

سايت ورزش سه يك پايگاه اطلاع رساني در حوزه ورزش براي فارسي زبانان است كه اخبار حوزه ورزش ، نتايج بازيها و جداول ليگ هاي ورزشي را به صورت زنده در دسترس عموم قرار ميدهد.

1varzesh.com

آخرین اخبار و دانستنی های تمامی رشته های ورزشی به همراه جداول لیگ های ورزشی و  نتايج بازيها در سایت پرطرفدار و پربازدید 1ورزش

Tarafdari.com

پایگاه خبری و تحلیلی ورزش، به همراه جدول، نتایج زنده، ویدئو، مسابقه پیش بینی، تریبون آزاد خوانندگان، فوتبال ایران و اروپا

خبری


Yjc.ir
این سایت بزرگترین خبرگزاری فـارسـی زبان دنیا می باشد. باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی ملی است که به منظور آموزش مهارتهای حرفه ای خبرنگاری و رشد و شکوفایی استعدادهای بالقوه جوانان علاقمند به این حرفه و پوشش جامع خبری توسط معاونت سیاسی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تاسیس شده است.

Farsnews.com

نخستین خبرگزاری مستقل ایران است که در تمامی حوزه های خبری فعالیت دارد.

Tabnak.ir

یکی از پر بیننده ترین سایت های خبری تحلیلی فارسی زبان است که وقایع و اخبارهای روز ایران و جهان را به اطلاع می رساند.

Isna.ir

خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)‌تنها خبرگزاری با هویت دانشجویی و نخستین خبرگزاری غیردولتی ایران است. این سایت نگاه تحلیلی و آسیب‌شناسانه به مسائل ایران و جهان دارد.

Tasnimnews.com

با نگاهی نو در رسانه و پوشش تمامی حوزه‌های خبری اعم از سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، ورزشی، بین‌الملل، عکس، گرافیک، صوت و فیلم وغیره
Asriran.com

خبرها و تحليل هاي روز ايران و جهان را در عصر ايران ، رسانه مستقل ايرانيان سراسر جهان بخوانيد .یکی دیگر از پربیننده ترین سایت های خبری فارسی سایت عصر ایران می باشد.
Khabaronline.ir

آخرین تحلیل‌ها و گزارش‌ها از مهم‌ترین اتفاقات روز ایران و جهان را به صورت آنلاین

Mehrnews.com

خبرگزاری مهر پوشش خبری اخبار داخلی، اخبار خارجی و اخبار استان ها در زمینه های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، دین و اندیشه، حوزه و دانشگاه، علم و فناوری، ورزشی و عکس و گرافیک 
Shahrekhabar.com

اخبار لحظه به لحظه از معتبرترین خبرگزاری های پارسی زبان. سایت شهر خبر با هدف اطلاع رسانی سریع و دقیق به کاربران با جمع آوری اخبار لحظه به لحظه از خبرگزاری ها و سایت های معتبر تشکیل شده است.

Mashreghnews.ir

آخرین اخبار و تحولات ایران و جهان و پوشش زنده رویدادهای بین المللی. یکی دیگر از پربازدیدترین سایت های خبری می باشد.

اجتماعی و مجله اینترنتی

 

Beytoote.com

سایتی جامع در حوزه اجتماعی  که در جایگاه پربیننده ترین پورتال خبری اجتماعی کشور قرار دارد. هدف بیتوته ارتقاء سطح آگاهی های علمی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سایر حوزه های دانش عمومی می باشد.در این سایت می توانید انواع مطالب در تمامی زمینه ها اعم از خبری و علمی مطالعه بفرمایید و حتی از بخش سرگرمی سایت استفاده کنید.

Namnak.com

این سایت نیز جزو سایت های اجتماعی محسوب می شود که در آن می توانید اخبار روز و همچنین انواع مطالب در زمینه های مختلف را مطالعه فرمایید. این سات نیز بخش سرگرمی دارد که می توانید پس از مطالعه مطالب و مقالات از این بخش نیز استفاده کنید.

Tebyan.net

سایتی حاوی مطالب و اخبار در زمینه های گوناگون و همچنین ارائه خدماتی مانند پیامک ، وبلاگ ، مشاوره ، انجمن ، اینترنت رایگان ، کتابخانه الکترونیکی ، فروشگاه الکترونیکی، چت و... 

Bartarinha.ir

مجله اینترنتی برترینها اخبار، سبک زندگی، چهره ها، مد و پوشاک، آشپزی، کلینک، سلامت، تناسب اندام، زیبایی، دکوراسیون، موفقیت، کارآفرینی، سرگرمی، کودک و

Akairan.com

وب سایت مرجع آکاایران - وب سایت جامع آکاایران با گلچینی از مطالب در تمامی زمینه و برای تمامی سنین و سلیقه ها


وبلاگ نویسی

 

Blog.ir

خدمتی از شرکت بیان، برای کسب وکارها، متخصصان و وبلاگ نویسان حرفه ای. این سایت فرصت استفاده از امکانات پیشرفته و حرفه ای متناسب با شان جامعه ایرانی را به ساده ترین نحو ممکن فراهم آورده است.

Mihanblog.com

میهن بلاگ یک سرویس وبلاگ نویسی است که فضای مناسبی به زبان فارسی را در اختیار کاربران فارسی زبان قرار داده تا بتوانند به راحتی به  انتشار عقاید، ایده ها، افکار و اندیشه ها،مقالات و دیدگاههای شخصي خود بپردازند.

Persianblog.ir

پرشین بلاگ نیز از بهترین سرویس دهندگان وبلاگ است که فضای مناسبی در اختیار کاربران خود قرار می دهد تا بتوانند خاطرات، مطالب مورد علاقه و مقالات خود را بر روی وبلاگشان منتشر نمایند.

Blogsky.com

بلاگ اسکای ابزاری است که به شما کمک می کند تا هر زمانی که مایل بودید، بلافاصله به انتشار ایده‌ها، افکار و دیدگاه‌هاﯼ خود بپردازید. بلاگ اسکای محیطی را به عنوان وبلاگ یا بلاگ در محدوده صفحات وب در اختیار شما می‌گذارد و شما با استفاده از این محیط می‌توانید به آسانی یک سایت اختصاصی داشته باشید. 

Blogfa.com

یکی دیگر از سرویس های وبلاگ نویسی رایگان با محیطی کاربرپسند و ساده که هر کاربری می تواند به راحتی از آن استفاده کند و از ایزارهای آن بهره ببرد.

 

فروشگاهی


Digikala.com

دیجی‌کالا مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش اینترنتی کالا در ایران است. گروه‏‏‌های مختلف کالا مانند کالای دیجیتال، لوازم خانگی، لوازم شخصی، فرهنگ و هنر و ورزش و سرگرمی با تنوعی بی‌نظیر در دیجی‌کالا عرضه می‏‏‏‌شوند.

Divar.ir

دیوار سایت آگهی و خرید و فروش بی واسطه می باشد. در دیوار به آسانی می‌توانید نیازمندی‌هایتان را بر اساس محله دسته‌بندی کنید و نزدیک‌ترین‌ها را بیابید.در دیوار کاربران مستقیماً با هم تماس می‌گیرند و هیچ واسطه‌ای در این میان وجود ندارد.

Bamilo.com

بامیلو یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی است که با هدف پیشرفت تجارت الکترونیک و ایجاد آسایش برای خریداران و فروشندگان به وجود آمده است.

Bama.ir

باما موتور جستجوی خرید خودرو می باشد. این سایت با ساده سازی و روشن سازی فرآیند خرید و فروش انواع خودرو، شما را یاری می کند تا با کمترین دردسر و در کمترین زمان "بیابید" یا "بسپارید".

کامپیوتر و فناوری اطلاعات


P30download.com

یکی از بزرگترین سایت های جامع دانلود رایگان نرم افزار، بازی، برنامه های موبایل، کتاب، فیلم های مستند و انیمیشن ،فایل های گرافیکی، فیلم های آموزشی و ... در ایران

Zoomit.ir

زومیت یکی از  پر ببینده‌ترین مجله‌های اینترنتی فارسی‌زبان در حوزه‌ی فناوری است .زومیت یک  رسانه مورد اعتماد برای اطلاع از رویدادهای فناوری، بررسی گجت‌ها و پوشش نمایشگاه‌های داخلی و خارجی برای کاربران فارسی زبان است.

Soft98.ir

این سایت در حوزه کامپیوتر و فناوری اطلاعات یکی از به روزترین و پرمحتواترین سایت ها می باشد. سایت سافت 98 یک انجمن هم دارد که می توانید در آن سوال ها و مشکلات خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید و در بحث ها شرکت کنید.
Traffiset.ir

سایت ترافیست به منظور بالا بردن میزان بازدید سایت ها ایجاد شده. این سایت با روشی منحصر به فرد بازدیدهای واقعی از کاربران واقعی برای سایت ها ایجاد می کند که در بازاریابی اینترنتی، سئو و رنک الکسا تاثیر بسیاری دارد.
Picofile.com

هر فردی برای به نمایش درآوردن تصاویر دلخواهش در وبلاگ/وبسایت شخصی خود و یا برای به اشترک گذاشتن دیگر فایلهای مورد علاقه اش از قبیل آهنگ، فیلم، مقالات و ... با دیگر دوستان اینترنتی خود احتیاج به فضایی بر روی اینترنت دارد. در واقع پیکوفایل فضای اینترنتی رایگانی را برای شما فراهم میکند تا هر آنچه را که می خواهید در اینترنت با دیگران به اشتراک بگذارید در آن قرار دهید.

Whoisinfo.ir
سایت Whoisinfo در جهت کمک به خرید و فروش دامنه و گرفتن Who Is از دامنه ها ایجاد شده است. سریعترین و راحتترین روش برای جمع آوری اطلاعات درباره یک دامنه Who is گرفتن از دامنه مورد نظر می باشد. شما با استفاده از این ابزار می توانید اطلاعاتی از قبیل اینکه آیا دامنه قبلا ثبت شده است یا خیر و حتی اطلاعاتی مانند تاریخ ثبت، انقضا، مالک، ایمیل ارتباطی و بسیار اطلاعات دیگر را در چند ثانیه بدست آورید.

admaker.ir

این سایت به شما کمک می کند تا به صورت آنلاین و رایگان بنر مورد علاقه خود را بسازید. کار با این سایت بسیار ساده است و هر کسی با هر میزان اطلاعاتی می تواند به راحتی از آن استفاده کده و نبر تبلیغاتی مورد نظر خود را بنا بر سلیفه خود بسازد.

webmarketer.ir

این سایت با ایجاد کمپین های تبلیغاتی موقعیتی برای کاربران خود ایجاد میکند که شما می توانید با سرویس پخش آگهی، آگهی های خود را علاوه بر محیط وب در نرم افزار های همراه نیز پخش نمایید و پیام خود را به همه برسانید.


تاریخ آخرین به روزرسانی:96/06/06

تاریخ: دوشنبه 6 شهریور 1396  1:55 PM